Rezultatele cautarii dupa : "multe"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 09 Februarie 2016
											
											 
											
											
										Vineri, 29 Ianuarie 2016
											
											 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
										Miercuri, 27 Ianuarie 2016
											
											 
											
											
										Marti, 08 Decembrie 2015
											
											 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
										Luni, 16 Noiembrie 2015
											
											 Dupa numirea Marilenei Barliga - Head of Marketing, Provident pastreaza agentiile Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin care ofera in prezent serviciile de marketing si comunicare.
										Joi, 12 Noiembrie 2015
											
											 „Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
										Miercuri, 11 Noiembrie 2015
											
											 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
										Marti, 20 Octombrie 2015
											
											 Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
										Vineri, 16 Octombrie 2015
											
											 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).
Luni, 05 Octombrie 2015
											
											Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).
Marti, 08 Septembrie 2015
											
											 Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
										Marti, 01 Septembrie 2015
											
											
											
											
										Marti, 25 August 2015
											
											 
											
											
										Vineri, 21 August 2015
											
											
											
											
										Vineri, 21 August 2015
											
											 „Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!  
Miercuri, 05 August 2015
											
											 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.
ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















