Rezultatele cautarii dupa : "materiale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Ogilvy Action a castigat licitatia BTL Sollers PPD (DIAGEO)
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker  si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Ajax Professional in campanie Extra Power cu Y&R/Team Advertising si Ogilvy Public Relations
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Catavencu vrea de la Internet 150.000 vizitatori si audienta publicatiei tiparite
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
PRIGAT sprijina filmul studentesc cu 146.000 RON
Miercuri, 27 Iunie 2007
Suma reprezinta valoarea sponsorizarii  pentru sprijinirea creatiei de filme documentare de catre studenti, la prima editie a concursului de film documentar de scurt-metraj In your 20s. Scene 1. Take 1
Mediafax Annual Report – Constructii 2007, pe piata
Vineri, 22 Iunie 2007
Tiparit in 10.000 de exemplare, conform editorilor, Mediafax Annual Report – Constructii 2007 se distribuie gratuit companiilor care opereaza in domeniul constructiilor si industriile conexe, tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate fiind de 4550 RON
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Baumix a dat în judecata Henkel pentru profesionisti
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat în judecata compania Henkel pentru încalcarea drepturilor de proprietate intelectuala având ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
The Group a avut 28 Mil. EUR în 2006
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata în anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, înregistrând o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
The Ad Store ajuta Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit