Rezultatele cautarii dupa : "mariana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Brands&Bears în contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
FRIENDS Advertising le spune pe nume locatarilor RESIDENZ
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Ogilvy Group a câstigat Petrom CSR
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cârma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmând sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmând ca pe lânga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
Iese sau închidem pravalia Rock’n’Roll la TVR50
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" în curtea Televiziunii Române, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Bancpost se gandeste la ziua de maine
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced -  fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Bancpost are contul de economii la Scala JWT
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Burda Romania a preluat Casa Lux
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )
M-Joy cu Milka la Internetics 2005
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Lowe gaseste arma unei crime pe santierul campaniei Selectiv
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Bancpost a aprobat imprumutul pentru locuinta de la Scala JWT
Marti, 07 Iunie 2005
Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
« 1 2