Rezultatele cautarii dupa : "lucru"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
Marti, 27 Martie 2018
 „O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
Elevii romani care merg in finala Campionatului Mondial de Robotica din SUA, FIRST Tech Challenge
Luni, 26 Martie 2018
„Sunt foarte mandra de toti copiii care au participat si care au muncit luni intregi, uneori si noaptea, pentru a construi robotii”, declara Dana Razboiu, fondatoarea asociatiei „Natie prin Educatie” care a adus si a implementat in Romania aceasta competitie, obtinand licenta de la FIRST USA (For...
Carrefour prezinta seria de documentare Flavours of Romania, ce surprinde spiritul si traditiile romanesti
Vineri, 23 Martie 2018
 Cele noua episoade ale seriei Flavours of Romania sunt realizate de jurnalistul britanic, Charlie Ottley, cu sprijinul Carrefour Romania. Primul episod poate fi urmarit astazi, 23 martie,  incepand cu ora 21:00, la TVR.
LEGO l-a adus in studioul Itsy Bitsy pe Mos Craciun cu sania pe zapada de Martie
Luni, 05 Martie 2018
 Realizata  impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite.
Peste 300 de copii la workshop-urile de prevenire a accidentelor. Super Copilaria sustinuta de Uniqa Asigurari
Marti, 27 Februarie 2018
 Peste 300 de copii prescolari au participat pana acum la workshop-urile de prevenire a accidentelor organizate in gradinitele bucurestene de catre UNIQA Asigurari, anunta reprezentantii de comunicare de la Perceptum
SEO prin motoare de cautare de 750.000 eur pe an, in crestere cu 30%. DWF la AdPlayers Report
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
800 elevi cu deficiente de auz sau vorbire au intrat pe platforma Logopedia. Din 2018, va fi larg accesibila.
Marti, 20 Februarie 2018
 Lansata de Salvati Copiii si Fundatia Orange, Logopedia pune la dispozitia specialistilor care lucreaza cu copii cu deficiente de auz si de vorbire 11 jocuri educationale dar si un ghid de bune practici, in care sunt incluse o serie de metode si instrumente digitale de lucru.
FIRST Tech Challenge national. Dana Razboiu si Natie prin Educatie dau start celei mai mari competitii de robotica in licee
Vineri, 16 Februarie 2018
Competitia debuteaza anul acesta cu faza probelor regionale la Cluj, pe 17 februarie. Ardealul se mandreste anul acesta cu nu mai putin de 25 de echipe inscrise in concurs, iar demo-regionala de la Cluj devine astfel etapa cu cel mai mare numar de participanti, dupa Regionalul de la Bucuresti, unde sunt inscrise 41 de...
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Nimic de ascuns. Absolut.
Miercuri, 07 Februarie 2018
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Marketing versus General Data Protection Regulation (GDPR). Laura Grigore, Senior Associate, PeliFilip
Luni, 05 Februarie 2018
 Regulamentul devine aplicabil peste cateva luni, incepand cu data de 25 mai 2018. Companiile care prelucreaza date cu caracter personal in diversele lor activitati, au beneficiat si inca mai au la dispozitie cateva luni pentru a asigura conformarea.
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
Companie care a atras atentia Bursei de Valori de la Londra, ELBI Electric & Lighting a ales Zaga Brand.
Luni, 18 Decembrie 2017
 Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
Mai mult de 3.600 de premii si peste 325.000 de elevi inscrisi in Concursul de Desene Carrefour
Luni, 18 Decembrie 2017
 Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.