Rezultatele cautarii dupa : "local"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
De la comis-voiajor la fondatorul imperiului McDonald s. Povestea, pe ecrane.
Luni, 30 Ianuarie 2017
 „Fondatorul”, o drama despre nonconformistul antreprenor american Ray Kroc – un agent de vanzari din Illinois, este povestea adevarata a transformarii McDonald’s-ului dintr-un mic stand cu hamburgeri, in 1954, intr-un imperiu global cu peste 35,000 de locatii in jurul lumii. 
Seriale TV la Sport.ro pe langa programe din sport
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Din 30 ianuarie, canalul cu focus pe public masculin programeaza in grila pe langa UEFA Champions League, UEFA Europa League, Cupa Romaniei, Ora exacta in sport sau Local Kombat si seriale  TV precum Familia Simpson, Familia Bundy si Rafuiala in Seattle (Southern Justice).
Sponsorizari cu 50 de tone de materiale Policolor si 125.000 de euro
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro,  la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala. 
AdPlayersREPORT 2017: Grupul TDG estimeaza ca a incheiat 2016 cu o crestere de aproximativ 30%. Pentru Romania, crestere estimata de 40%.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Seful operatiunilor Coca-Cola Romania si Moldova, Sandru numit Country Manager Coca-Cola Irlanda
Joi, 22 Decembrie 2016
 Dupa un mandat de 3 ani in functia de Director de Operatiuni Coca-Cola Romania si Moldova, Petre Șandru va prelua pozitia de conducere la nivel international din ianuarie 2017
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016
 Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Fonduri europene intre 450.000 si 1,3 mln. euro pentru Copiii mai intai – editia 2016
Marti, 18 Octombrie 2016
Cu scopul de reducere a numarului de copii institutionalizati, 
 Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE, Sorin Minea, Angst, Romalimenta
Luni, 10 Octombrie 2016
 "Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE. Fara industrie alimentara vindem in portul Constanta. Ieftin”, a spus Sorin Minea, Presedinte Angst, Presedinte Romalimenta, la “Romanian Agribusiness Conference”
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
Luni, 26 Septembrie 2016
 United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
Vinde solutii de ambalare de 3.5 mln. EUR pe an. Pentapac aduce la Pack Show cele mai noi sisteme solicitate in industria alimentara
Luni, 19 Septembrie 2016
 Cu vanzari de solutii de packaging de 3,5  Milioane de euro pe an, Pentapac vine la targul Pack Show cu cele mai noi masini si tehnologii cautate de clienti, a afirmat pentru adplayers Mihai Tilinca, managerul companiei.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Vineri si sambata au ridicat si chioscuri care functionau, unele cu marfa in ele. Scrisoare catre editori a unui difuzor de presa.
Miercuri, 31 August 2016
 Proprietarii de chioscuri de presa au informat editorii despre relatia cu Primaria Locala inclusiv despre existenta unui proiect de chiosc de 8.000 de euro care se doreste prezentat in consiliu de catre edilii de la 4
Capitala pune chioscuri de presa, Sectorul le ridica. Primarul sectorului 4 a saltat 13 chioscuri aprobate de Primaria Generala.
Marti, 30 August 2016
 Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori