„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Agentia specializata in solutii de email marketing condusa de Andrei Georgescu va gestiona comunicarea prin email, dintre clienti si compania de vanzari directe Quelle
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Pozitia va fi preluata de la 1 februarie 2009, si ii urmeaza lui Sergiu Toader, Presedintele in exercitiu al grupului
Editata pe piata italiana de trustul de media Mandadori, in Romania revista lunara este scosa pe piata de Monden Media Group, condus de Peter Jansen, care mai afre in portofoliu si titlul Monden
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
Licitatia in care concureaza discounturile speciale...
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Din august, compania schimba numele abonamentelor pentru serviciile de telefonie din „Confort” in „Voce”
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului














.jpg)




