Ce agentie "ful services" de 15 ani isi cauta Boss-ul?
Joi, 23 Octombrie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Nu. Nu este un anunt AdPlayers/JOB. Oricum nu l-am fi publicat in sectiunile editoriale. Este unul aparut de curand pe BestJobs, pentru un client agentie de publicitate care pretinde ca are 15 ani de prezenta pe piata de publicitate.

 

Nu stim daca si competentele agentiei care-si cauta seful se ridica la inaltimea anuntului, dar titlul job-ului „Ful services”, despre care si un student stie ca se scrie „Full Services”, vorbeste de la sine despre seriozitatea publicarii anuntului, fie ea in responsabilitatea portalului Best Jobs, ori a clientului.

 

„Descrierea postului” pare sa spuna ca avem de-a face cu o pozitie de top management. Citam: 
„Leading a full services advertising agency; Coordinating and developing business activity; Ensuring a productive organizational environment with motivated people; Following up the budget figures;Interrelating with the board”

 

Cerintele, din pacate, scrise cu sublinieri pompieristice, seamana mai degraba cu un anunt pentru un post de agent comercial junior, nicidecum pentru un “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”:
„Do you:

- have VALUABLE EXPERTISE as DIRECTOR / MANAGER in MARKETING/ SALES/ ADVERTISING/ GENERAL MANAGEMENT/ CONSULTANCY; working with targets, budgets, customers;

- succeeds in attaining the objectives?

 

Do you: Want to TAKE THE CHALLENGE of managing a full service advertising agency with more than 15 years activity and with a lot of potential ?

 

If the answer is  YES then

YOU ARE THE ONE WE ARE LOOKING FOR!!!

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

Very good package.”

 

Intrucat putem doar banui ca numele clientului este confidential, asa cum apare si la Best Jobs, nu ne ramane decat sa ne intrebam ce agentie cu vechime de 15 ani pe piata romaneasca isi cauta Boss-ul? Exceptie facand doar cazul in care o agentie internationala a dat acest anunt, merita spus ca in Romania agentiile de publicitate „full services” fondate inainte de '93, nu sunt foarte multe.

 

Ba chiar se pot numara pe degetele de la o mana: Este vorba de Graffiti BBDO (17 ani), Saatchi& Saatchi (aproape 17 ani), Young&Rubicam ( 16 ani ) si Lowe & Partners - fost Plus Advertising (15 ani). Pentru ca fosta Rom Ku nu se califica la agentie de publicitate "ful services". Celelalte companii de publicitate fondate incepand din 1994, nu raspund practic vechimii agentiei asumate de anunt, pentru ca ar avea doar 14 ani de prezenta pe piata. Bafta celor care aplica ! 

Ramanem cu intrebarea: Ce agentie de 15 ani nu are Boss? Sau poate nu are 15 ani.

Cu promisiunea ca nu vom divulga sursa, daca stiti cine este „Clientul Best Jobs”,  am fi curiosi sa il aflam si noi la 0724 089 333 sau pe adresa:


PUBLICITATE: