Rezultatele cautarii dupa : "grup"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Mai 2009
Departamentul de Internet va reveni din 12 mai la vechea masurare a audienta site-urilor ( 1 site = 1 domeniu), insa va pastra si audientele pe grupuri de site-uri care cumulau si...
Joi, 30 Aprilie 2009
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Luni, 30 Martie 2009
Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Vineri, 20 Martie 2009
„Can Can este concurent cu Libertatea, insa din punctul meu de vedere este o concurenta cat se poate de corecta”, afirma pentru AdPlayers Lucian Romascanu, fost Director...
Luni, 16 Martie 2009
Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL - potrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
Luni, 02 Martie 2009
Potrivit fondatorului Babel, agentia de publicitate are 45 de oameni si a inregistrat o cifra de afaceri de 6.3 Milioane EUR in 2008, in crestere cuVineri, 27 Februarie 2009
Desi nu se vrea un divort profesional, Idriceanu este al doilea om de comunicare ce se desparte de grupul de marketing si comunicare fondat de Mihaela Nicolasi Zoltan Szigeti, la nici 6 luni dupa despartirea de Simona Fartat (acum director de comunicare la GMP)
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Mi-am propus, si am reusit sa nu luam bani publici, iar GMP nu a luat nici macar un leu public”, a afirmat Felix Tataru, Managing Director al agentiei de publicitate...
Marti, 10 Februarie 2009
Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Luni, 19 Ianuarie 2009
“Parteneriatul pe care l-am semnat pentru Ogilvy Interactive implica o sinergie intre o serie de competente complementare pe care le aveau companiile din cadrul Ogilvy Group si agentia Senior Interactive”, a afirmat pentru AdPlayers, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania
Luni, 15 Decembrie 2008
“Doar n-o sa ne spuneti dumneavoastra cine sunt furnizorii din licitatie” Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie...
Marti, 02 Decembrie 2008
Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci
Marti, 02 Decembrie 2008
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Marti, 25 Noiembrie 2008
Cel care ar putea fi primul Copywriter „cu acte” in publicitate si care a devenit in ultimii ani Client Service Director la Brands& Bears, s-a angajat in publicitate...
Luni, 24 Noiembrie 2008
Florin Ionescu (23 ani) a lucrat la Campaign, publicatie care si-a incetat de curand aparitia, si Image Promotion, in prezent Image PR
Marti, 18 Noiembrie 2008
„Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate
Vineri, 14 Noiembrie 2008
Mainardo de Nardis a fost CEO al Aegis Media, si al agentiei de media CIA, inainte de a se uni cu Media Edge pentru a deveni Mediaedge:cia
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: