Rezultatele cautarii dupa : "feedback"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
GMP PR a atras 1,8 Mil.EUR din piata estimata la 30 Mil. EUR
Marti, 10 Februarie 2009
 Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
Sorin Freciu: 2009 va fi un an de break even pentru divizia de business Realitatea – Catavencu
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Castigatorii Golden Drum 2008
Sambata, 11 Octombrie 2008

Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  

Andreea Raicu (Prima TV) si-a facut blog pentru feedback
Joi, 13 Martie 2008
„Oamenii au ocazia sa ma cunoasca prin intermediul blogului, de fapt sa afle mai multe lucruri despre mine decit ar face-o citind numai presa” a afirmat Andreea Raicu, pentru AdPlayers, despre andreearaicu.ro - blogul ei personal
“- Ce-i aia feedback? - Pe la spate fa!' Next Advertising, pentru The Money Channel
Luni, 10 Martie 2008

Spotul reprezinta componenta virala a campaniei "vorbiti afacereza?" pentru The Money Channel

Viral Samsung semnat de Odyssey
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Chivas Regal a vopsit fantanile arteziene bucurestene din Piata Unirii
Vineri, 29 Iunie 2007
"Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor", este de parere artistul Daniel Gontz, autorul operei
CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007
Spotul "pro vot" realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi, dar "in aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet'", a spus Felix Tataru, Managing Director la GMP, agentia care a semnat realizarea reclamei si care a dat play spotului pe YouTube
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din România partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Adtv Crowdvertising duce televizorul în orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Splendid Media Interactive vrea cu Maze.ro 60.000 EUR în 2007
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
real,- cumpara de la Graffiti BBDO
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
« 2 3 4