Zero reactii in prima campanie LG pe bloguri la Dobrovolschi, Kapra, Manafu si Voicu
Vineri, 15 Mai 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

LG Electronics Romania, unul dintre liderii pe piata  echipamentelor electronice de consum, a organizat evenimentul de lansare pe piata si in blogosfera locala al noului televizor LCD LH5000, anunta responsabilii de comnunicare ai marcii.

Potrivit sursei, evenimentul de lansare Very Important Party, sustinut de LG LH5000, a avut loc in seara de 14 mai 2009 la clubul Loggia din Bucuresti, si a reunit bloggeri si jurnalisti, care au avut ocazia sa testeze functiile televizorului LH5000 si sa participe la o serie de concursuri interactive. Patru bloggeri renumiti au dat startul la prima campanie derulata de LG Electronics Romania in blogosfera locala, pentru televizorul Full HD LH5000.

Nu stim daca autorii campaniei se asteptau a doua zi de la lansare, astazi, la ora 14.30 la zero reactii, dar aceasta este realitatea. Pentru conformitate (Publicat la 14:35) , click pe concurslg.ro. 

Tu ce reactie ai? Sau cati bani crezi ca face campania? (click pe adresa de email din subsol pentru feedback)

Actualizare: 14:57.
Reprezentantii de relatii publice ai campaniei au afirmat pentru AdPlayers ca asteapta reactii incepand de luni, 18 mai, cand practic vor incepe concursurile pe cele 4 bloguri.

Actualizare 15:30. Reprezentantii de relatii publice au afirmat ca primele reactii ale campaniei  pe bloguri exista deja inaintea publicarii stirii AdPlayers, dar ca ele urmeaza sa fie actualizate ulterior in site-ul concurslg.ro .

Organizatorii campaniei au avut insa o reactie cel mai probabil dupa stirea AdPlayers. Dezvoltatorii site-ului de concurs au sters scriptul care afisa numarul de reactii pe bloguri, cel mai probabil pana luni (vezi captura de mai jos).


PUBLICITATE: