Rezultatele cautarii dupa : "extrem"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Magnetique Marketing copiaza din AdPlayers
Vineri, 19 Octombrie 2007
AdPlayers si-a gasit articole intregi republicate pe Notoriu.ro, un website apartinand Magnetique Marketing, editor care sub pretextul „preluarii” cu indicarea sursei, copiaza integral sau partial continutul unor materiale apartinand altor publicatii online
Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
TNUVA lucreaza cu cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Dupa 15 ani de MediaPro, Mihnea Vasiliu a ales Realitatea
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
Katjes lanseaza bomboane cu lingura
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata 
Starcom i-a dat Leului sampanie
Luni, 02 Iulie 2007
Chiar daca petrecerea in care Starcom a sarbatorit Leul castigat la Cannes a fost una interna grupului Leo Burnett, AdPlayers a scos doua vorbe de la cativa dintre actorii evenimentului, la intrarea in fiesta organizata vineri seara in Bucuresti, la Music Club
GMP este singura finalista la Film Lions
Joi, 21 Iunie 2007
Dupa Argint la Golden Hammer, Bronz la Epica, Short list la Golden Drum, 2 premii la Ad’or (Cel mai bun spot TV, cel mai bun spot TV din categoria mass media), Porcul pentru Boom TV a obtinut singura nominalizare romaneasca in finala sectiunii Film de la festivalului de publicitate Cannes Lions
Starcom aduce primul Cannes Lion in Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
YouTube vorbeste 9 limbi straine
Marti, 19 Iunie 2007
Cel mai popular operator folosit de  comunitatea video online pentru a descoperi, urmari si distribui continut original va avea versiuni locale ale YouTube sunt acum disponibile in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Austrian Airlines zboara in media prin Initiative cu escala in Lowe
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
Cu 6 Mil. EUR īn Slovacia, Cehia si Ungaria, Etarget vrea locul 1 sau 2 pe piata online Pay-Per-Click din Romānia
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Alexandra Tinjala (Sister & Co) despre Effie: Se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor", sustine Alexandra Tanjala, fondatoarea Sister&Co, agentie care a castigat un Silver Effie pentru Bucegi
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Grupul Leo Burnett a angajat 17 oameni de la Olimpiadele Comunicarii
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei", a declarat, pentru AdPlayers, Dragos Dehelean - Presedinte  la Asociatia de Comunicare Ethos, organizatorul evenimentului anual
Diana Flutur si Razvan Gavrilescu vor conduce proiectul Primului Summit European IAA
Joi, 05 Aprilie 2007
Diana Flutur (Odyssey Communication)  si Razvan Gavrilescu - numit īn cadrul IAA Romānia, la īnceputul lunii aprilie, Manager de Proiect al Primului Summit European IAA, vor conduce echipa dedicata pregatirii evenimentului ce va avea loc īntre 26 si 28 septembrie, la Bucuresti
Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 Cresterile pe care le generezi cānd esti lider sunt mai putin spectaculoase
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce cāstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa cāstige un Effie īn anii urmatori "
Ruxandra Stefan (OMD) 'Sansele noastre de a cāstiga (licitatia media Vodafone n.r.) au fost foarte mari'
Joi, 29 Martie 2007
"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Noul PR Director la Grey Worldwide Romānia este Mirela Loghin
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide Romānia a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp