Starcom i-a dat Leului sampanie
Luni, 02 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Starcom si grupul Leo Burnett au sarbatorit vineri seara Leul castigat cu o saptamana in urma la Cannes Lions. Chiar daca a fost o petrecere interna, AdPlayers a reusit sa scoata doua vorbe de la cativa dintre actorii grupului Leo Burnett, la intrarea in Music Club-ul din Bucuresti, locul unde a a baut sampanie primul Leu de Argint castigat de o agentie din Romania.

Pentru cei care „au deschis televizoarele mai tarziu”, agentia de media Starcom a obtinut cel mai stralucitor premiu castigat de vreo agentie romaneasca la festivalul international de publicitate - un Silver Lion la sectiunea Media Lions, pentru campania „1 din 8 femei” Avon impotriva cancerului la san.

“Sarbatorim Cannes Lion-ul castigat de Starcom”, a spus Stefan Iordache, unul dintre partenerii Grupului Leo Burnett si Starcom, venit la eveniment. „Este chiar surprinzator Leul castigat pentru ca multa lume se astepta ca Romania sa castige la Cannes cu un print, sau poate Leo Burnett, dar nu cred ca se gandeau multi la un premiu pe media”.

Unul dintre cei doi frati Iordache – fondatori ai grupului Leo Burnett, Stefan Iordache spune ca agentia de media Starcom are in prezent 30 de oameni si vrea sa urce mai sus „catre stelele mai luminoase, sau catre mai multe stele”.  “Ne dorim asta pentru ca suntem un grup puternic din care, pe langa Starcom, mai fac parte si Leo Burnett, Starlink, 23. Fiecare companie vrea sa fie prima”, subliniaza executivul.

Stefan Iordache “Avem in prezent, in grup, peste 230 de oameni”

La mutarea in sediul din strada Nicolae Iorga din Bucuresti de la inceputul anului trecut, grupul de companii avea 150 de oameni. Astazi el a crescut in decurs de un an cu peste 80 de angajati. “Avem in prezent, in grup, peste 230 de oameni”, spune Stefan Iordache despre cati angajati are Leo Burnett Romania, la sfarsitul primului semestru din 2007.

Intrebat cat estimeaza ca va fi business-ul pe care il conduce in acest an: “prefer sa adun cati lei luam la Cannes, decat leii pe care i-am facturat”, spune Stefan Iordache. “In rest, sunt foarte fericit ca gasim intotdeauna o stea mai sus pentru care muncim. Intotdeauna vom gasi una”.

“Am ajuns la o crestere de 20%”, Andreea Catu, Avon

Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom a declinat politicos invitatia de a vorbi despre premiu in favoarea clientului.

“Eu personal am fost extrem de bucuroasa si entuziasmata in acelasi timp doar pentru ca eram pe lista scurta”, spune Andreea Catu - PR Manager la Avon, invitata de Starcom sa impartaseasca bucuria agentiei de media. „M-am bucurat extrem de tare cand am aflat ca am si castigat un premiu de Argint. Si pentru noi a fost o surpriza”.

Despre legatura dintre programul Avon Breast Cancer si Starcom, Andreea Catu afirma: „Avem o relatie de ani de zile cu Starcom. Suntem implicati inca din 2002 de cand am lansat-o. Este mai mult decat o relatie client – agentie. Cred ca suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului. Cu siguranta depasim granita relatiei client-agentie”, a mai adaugat responsabilul de comunicare de la Avon.

Legat de performantele campaniei premiate, oficialul Avon spune despre notorietatea acesteia ca a fost una extraordinara. “In mod normal o astfel de campanie ca a noastra castiga un awarness in jur de 10% pe an. In comunicarea premiata care s-a derulat la sfarsitul anului trecut am depasit acest procent si am ajuns la o crestere de 20%. Dupa campanie, 7 din 10 femei sunt constiente de campania noastra. Au auzit de ea”.

„Dincolo de performantele promovarii, ne-am mai dori ca 7 din 10 femei sa mearga cel putin o data pe an la control. Acesta este  obiectivul nostru. Ca femeile sa mearga la control”, conchide Andreea Catu, de la Avon.


PUBLICITATE: