Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului...
Responsabilul de recrutare care ne-a confirmat ca se afla si la originea anuntului se numeste Ioana Adam, si, coincidenta sau nu, proprietar al unei agentii de recrutare numita Business Development & Consult
Ex Vodafone, Bianca Dordea este noul director de comunicare al BRD-Groupe Société Générale
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Regia de media Cable Direct a semnat un contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu televiziunea Brava