Rezultatele cautarii dupa : "creativitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, 
270 de oameni la Marketing in Direct
Miercuri, 08 Septembrie 2010
 Evenimentul de la Clubul Diplomatilor reuneste atat specialisti in marketing direct furnizori de servicii cat si investitori in marketing si comunicare
“Cea mai buna (Vodafone), cea mai mare (Orange) sau “cea mai larga (Romtelecom) acoperire ?
Marti, 07 Septembrie 2010
 „Cea mai tare cartela” Cosmote sau „Cea mai tare retea” Vodafone vin sa completeze tabloul ametitor al ofertelor din seria „cea mai”
Cine vine pe 8 septembrie la Marketing in Direct?
Joi, 02 Septembrie 2010
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu...
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Termen limita pentru The Festival of Media
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Festivalul de creativitate in media mai inscrie lucrari doar pana la 5 februarie, si se va desfasura la Valencia (Spania) in perioada 18-20 aprilie
Divort la varful creatiei Graffiti: Prisca pleaca, Gongu vine.
Joi, 17 Decembrie 2009
 Pe fondul unor decizii atat in plan profesional cat si personal, Ema Prisca se desparte de pozitia de director de creatie al Graffiti BBDO, iar cel care va prelua postul este Mihai...
ADOR 2009: Neparticiparea unor agentii nu este explicabila Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO
Luni, 14 Septembrie 2009
 Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Propaganda: 6,4 Milioane EUR, 30% media in 2008
Marti, 03 Martie 2009
 Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda,  spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media

 

Omul Frumos a castigat cel mai muncit premiu al IAA Excellence Awards 2009
Joi, 19 Februarie 2009
 Actorul Dan Puric a castigat unul din Premiile de Excelenta IAA pentru cea mai grea misiune a unui comunicator: Premiul pentru speranta si incredere in ziua de maine. Bugetul...
Claudiu Dobrita (Grey) a fost ales in juriu la New York Festivals
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Calitatea de membru al juriului se dobandeste pe sistemul "member get member", adica prin recomandarea membrilor din juriile anilor precedenti
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Golden Drum, banii inapoi!
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

SPM Indoor Division incheie prima jumatate a anului cu 450.000 EUR din publicitatea in mall-uri
Vineri, 20 Iunie 2008
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
Marti, 27 Mai 2008

„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE

Castigatorii Effie Awards Romania 2008
Joi, 15 Mai 2008

Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008

« 7 8 9 10 11 »