Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 (AdPlayers, Titi Amzar)

"Frate Iuliane,

Ad'Or-ul reflecta exact imaginea industriei de profil. Partial este exact ca in fotbalul romanesc. Au vrut arbitri straini pentru corectitudine - au adus arbitri straini. Cand le-a placut rezultatul a fost ok - cand au pierdut n-a mai fost ok, si i-au suspectat si pe aia de blat. Pana la urma, regulile de jurizare si tot mecanismul au girul UAPR si IAA.

Problema nu este ca a castigat Leo Burnett ci faptul ca peste toate barfele si nazurile pe care le fac unii si altii, nimeni nu este in stare sau nu vrea sa rupa pisica'n doua si sa se pune de acord asupra unor reguli care sa-i multumeasca pe toti.

Nu exista niciun dram de vointa ca juriul sa aiba macar 1-2 romani. De ce? Pentru ca nimeni nu are taria sa-si asume. Cred sincer ca marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb.

Un batran prieten din industrie, om cu greutate, imi spunea acum ceva timp: "in primii 10 ani banii s-au facut vanzand aerul din caseta cu reclama trimisa la televiziuni..." Si asta este valabil pentru toti. Nici daca l-am avea pe Leo Burnett, Ogilvy si pe cine vrei tu in juriu, lucrurile nu s-ar schimba.

In rest, buna berea lui Ursus si pipitele la 20 de ani de la gala...

Radu e tot jovial, Naumovici si Iordache au albit mai rau ca mine. Am plecat devreme ca-mi lasasem niste sarmale pe foc."

Titi Amzar, lucreaza in comunicarea romaneasca inca de la inceputurile ei postdecembriste. In prezent este redactor sef la Print Magazin, revista dedicata industriei de tipar

Mai mult in AD'Or


PUBLICITATE: