Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 24 Iulie 2023
Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii...
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
Luni, 05 Aprilie 2021
Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Marti, 22 Martie 2022
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Miercuri, 17 Martie 2021
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Luni, 20 Martie 2023
Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
Joi, 10 Decembrie 2015
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Marti, 03 Mai 2016
Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Joi, 03 Iunie 2021
La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Joi, 06 Iunie 2019
Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Vineri, 22 Septembrie 2017
Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Luni, 07 Mai 2018
“Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: