Rezultatele cautarii dupa : "client"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Propaganda a castigat licitatia Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Lowe PR a intrat in CCRP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Nica (Ogilvy Group): “Lucrari foarte bune, dar si lucrari foarte proaste”
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Capanescu (Publicis Romania): “Cred ca discutia ghost-urilor tine de bolile copilariei in publicitatea romaneasca”
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)
Scala JWT isi innoieste echipa cu 2 oameni de la Leo Burnett
Joi, 18 Octombrie 2007
Cei doi oameni de Client Service sunt Mihaela Barsan (foto), Account Director si Alexandra Cantor, Account Manager
Documentar Rompetrol, regie Odyssey
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Premiu pentru Publicitate fara Client la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
Realitatea TV lanseaza grila cu AdVenture
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Raiffeisen reuseste impreuna cu Saatchi&Saatchi
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
„Primul premiu pentru Romania la Euro Effie” Razvan Matasel (Leo Burnett)
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
GMP semneaza “Razboiul strazii” pentru Fundatia Concordia
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Prima TV merge pe Brand Care
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Conceptul Brand Care este lansat  impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
Cât si cum mai vrei sa traiesti? pe Internetics
Marti, 02 Octombrie 2007
Acolo unde Internetul este mai viu ca niciodata, intrebarea din banner-ul pentru Gala Socitatii Civile ar putea candida la o nominalizare pentru creativitate in media
Brands&Bears în contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Brandstalk si Media Investment comunica electrocasnicele Severin
Vineri, 21 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Brandstalk si importatorul de electrocasnice For Brands au dat startul unei campanii pentru promovarea electrocasnicelor marca Severin, campania media fiind derulata de Media Investment
Ultima zi de înscrieri la IAA Summit
Luni, 17 Septembrie 2007
21 Septembrie este ultima zi in care mai pot fi facute rezervarile pe module la IAA European Summit, a afirmat pentru AdPlayers.ro Victor Dobre - Director Executiv IAA, care a mai adaugat ca cei interesati de diverse teme ar trebui sa se grabeasca pentru a mai prinde un loc, pentru ca rezervarile vin continuu pe email