Licitatie Ballantine’s Super Premium, la Lowe PR
Joi, 01 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Lowe Public Relations a castigat contul de comunicare al gamei Ballantine’s Super Premium din portofoliul Pernod Ricard Romania, in urma unei licitatii desfasurate de curand. Potrivit agentiei, gama cuprinde trei tipuri de whisky Ballantine’s vechi de 17, 21, respectiv 30 ani iar sloganul campaniei este „Leave An Impression”.

„La licitatie au mai participat inca 2 competitori”, a declarat astazi, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe Public Relations. „Pernod Ricard este client Lowe PR de anul trecut, dar este vorba de o lansare si o lansare cu totul speciala. Este prima si cea mai importanta campanie de PR Ballantine’s Super Premium, brand pentru care noi nu am lucrat pana acum”

Evenimentul de lansare, completat de o campanie ATL in print, va cuprinde trei momente esentiale: conferinta dedicata reprezentantilor media, evenimentul de vanzari si petrecerea de lansare, care va avea loc in Club Bamboo, joi, 22 noiembrie.

AdPlayers.ro/File /LowePRPortofoliul de clienti Lowe Public Relations include companii cum sunt Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, TNT Romania, Johnson&Johnson, Pernod Ricard, Eli Lilly, EximBank, Abbott Romania, SofMedica, Solmar Group, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments.

PUBLICITATE: