Rezultatele cautarii dupa : "client service"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 03 Noiembrie 2005
											
											Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute 
										Vineri, 28 Octombrie 2005
											
											Agentia de publicitate "lucreaza" cu Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu la promovarea mandatului on line si mandatului electronic
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
										Vineri, 21 Octombrie 2005
											
											La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
										Joi, 20 Octombrie 2005
											
											In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
										Vineri, 14 Octombrie 2005
											
											Semnata de Publicis Romania, campania isi propune sa consolideze imaginea de "expert in tehnologia-cu-atingere-umana" a lantului de magazine din Romania Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia
										Marti, 04 Octombrie 2005
											
											Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
										Luni, 03 Octombrie 2005
											
											Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
										Luni, 19 Septembrie 2005
											
											Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
										Joi, 08 Septembrie 2005
											
											Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
										Sambata, 03 Septembrie 2005
											
											Graffiti BBDO si Dacia au premiat "Respectarea vitezei legale la volan" cu o participare la festivalul Golden Drum 2005 - marele premiu al concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum 2005" si o luna de practica in agentia de publicitate
										Miercuri, 17 August 2005
											
											Ex-Focus Advertising si mai apoi Publicis, Lucian Codita este cel mai nou membru al echipei Young & Rubicam si responsabil de managementul de evenimente al agentiei
										Luni, 15 August 2005
											
											Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
										Vineri, 12 August 2005
											
											BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
										Joi, 11 August 2005
											
											Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter 
										Miercuri, 03 August 2005
											
											Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema 
										Sambata, 23 Iulie 2005
											
											Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
										Miercuri, 20 Iulie 2005
											
											Magda Schnell (25 ani), noul client service al agentiei, a mai lucrat pentru Internetics 
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















