Rezultatele cautarii dupa : "canale tv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Fundatia Real Madrid creste 45 de copii romani la Scoala Sociala Sportiva
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu

Regiile de media la raport: 2012 versus 2011.
Luni, 21 Octombrie 2013
 ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011. 
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
Joi, 29 Martie 2012
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei

 

BestJobs intra cu campanie pe TV la Antene
Joi, 02 Iunie 2011
 „Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Pitch de santier la OBI Romania: Agentiile romanesti percep greu conceptul do it yourself
Joi, 26 August 2010

 „Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...

Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
Luni, 05 Iulie 2010
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Buget de publicitate cu 6 cifre, in euro, pentru un complex rezidential destinat medicilor
Marti, 09 Iunie 2009
 Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Amenzi de 32.500 de LEI, saptamana trecuta, pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
Sambata, 06 Iunie 2009
 CNA a acordat saptamana trecuta amenzi de 32.500 de lei pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Cappy Tempo, Mima, semnat de Ogilvy
Luni, 02 Martie 2009
 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Regia Cable Direct reprezinta AXN SCI-FI si ANIMAX
Luni, 09 Februarie 2009
 Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Luni, 15 Septembrie 2008

Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”

Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

« 1 2 3 4 »