Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania "Cumpara Destept". Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012


 ( adplayers, Iulian Toma) Cu o productie de 40-50.000 de euro, potrivit unor surse adplayers apropiate creatiei si strategiei de marketing, Domo Retail, operatorul lantului de magazine cu acelasi nume, arunca in piata media peste 250.000 de euro in cea mai recenta campanie de comunicare.

Contactati de catre adplayers, oficialii companiei au evitat sa vorbeasca despre bugetele alocate. Campania media este administrata de agentia Media Investment din cadrul The Group.

Francisc Varga, coordonatorul echipei de strategie si creatie Domo, a afirmat pentru adplayers ca noua campanie vrea sa explice promisiunea cu care lantul de magazine a aparut pe piata de retail. Mesajul noii comunicari vrea sa lamureasca insusi sloganul Domo. „Cumpara destept”.

„In campania de imagine sloganul Domo este de acum explicat pe toate fetele lui, acum vom incerca sa spunem cat mai bine ce inseamna o experrienta de cumparare in Domo, ce inseamna cumparare si ce inseamna a fi destept din punctul nostru de vedere. Sloganul nostru, pentru cei care l-au uitat, este "Domo. Cumpara destept!" a afirmat pentru adplayers, Francis Varga, omul din spatele creatiei si strategiei de campanie Domo.

Campania se deruleaza pe mai multe tiprui de canale media. TV, online, outdoor.

Noul spot Domo intrat astazi dimineata in emisie pe canalele de televiziune:



Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: