Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu.

Campania este dezvoltata de agentiile Activ Ad(creatie), Kubis (digital), Mindshare (Media) si Image PR (Public Relations). Unilever South Central Europea supervizat campania prin Andra Sima, Brand Building Executive, Fabric Conditioners si Iulia Floricica, Senior Brand Manager, Laundry.

“Cand vorbim de Coccolino Creations, nu vorbim numai de o relansare a unei game, ci de o experienta inedita, in care Coccolino devine storyteller. Prin CoccoAventura alaturi de Bradut Florescu, o poveste in centrul careia se afla ursuletul Coccolino, am pozitionat brandul pe zona de premium pampering”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Campania de comunicare a noii game include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR si se desfasoara in perioada iunie – august 2014, avand ca element inedit colaborarea dintre Coccolino si jurnalistul de calatorii. Relansarea gamei se bucura de o comunicare permanenta in mediul online, pe pagina de Facebook Coccolino Romania si pe platforma de traveling tedoo.ro.

“Vara aceasta mi-am dorit sa dezvolt un proiect diferit de ce am facut pana acum: un tur al resorturilor de 5 stele din Thailanda. L-am invitat pe Coccolino, ursuletul pufos, sa mi se alature in aceasta aventura ca expert in pufosenie. La fiecare destinatie, la fiecare experienta noua, Coccolino a observat detalii legate de flori, fructe, arome, mirosuri, experiente senzoriale si a adaugat parerile sale in jurnalul nostru de calatorie de pe tedoo.ro”, a declarat Bradut Florescu, jurnalist de calatorii.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: