Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 22 Iunie 2013
Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
Vineri, 21 Iunie 2013
Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Miercuri, 19 Iunie 2013
Implementata prima data in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Joi, 13 Iunie 2013
The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Luni, 03 Iunie 2013
O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Vineri, 31 Mai 2013
„Scopul santajului era sa forteze incheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, in conditiile impuse de aceasta, pentru o suma de peste 30 milioane EURO. Acest santaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup impotriva companiei noastre in ultimii ani, in incercarea de a ne forta sa platim sume exorbitante...
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Marti, 16 Aprilie 2013
„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Miercuri, 27 Martie 2013
Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Marti, 19 Martie 2013
Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Marti, 26 Februarie 2013
Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Marti, 19 Februarie 2013
„Nu consumati alimente cu E-uri, caci va vor fi date mereu. Refuzati sa le cumparati si ei nu le vor mai produce” este sfatul reputatului doctor Pavel Chirila, privind oprirea fabricarii si vanzarii produselor care contin aditivi alimentari
Luni, 18 Februarie 2013
Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii institutiei
Luni, 04 Februarie 2013
Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Joi, 31 Ianuarie 2013
„Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Miercuri, 16 Ianuarie 2013
Omul de creatie de la McCann Erickson a fost nominalizat in juriul festivalului din acest an la sectiunea de campanii integrate
Marti, 15 Ianuarie 2013
Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Joi, 13 Decembrie 2012
White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: