Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) Graffiti BBDO vopseste cu noul Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.

Intrebata cum a fost aleasa agentia de publicitate care a semnat creatia noii campanii, Alexandra Rusu (foto), Senior Marketing Director la Policolor a declarat pentru adplayers ca „Pentru realizarea noului spot SPOR a fost organizat un pitch in cadrul caruia s-au inscris 4 agentii importante: Graffiti BBDO, Sister, Publicis si Saatchi & Saatchi. In urma prezentarii propunerilor, castigatorul ales a fost Graffiti BBDO”.

Potrivit Alexandrei Rusu, pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research.

Oficialul nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicarea noii campanii, insa a precizat ca acestea sunt valori
 la nivelul investitiilor media TV din industria de vopsele.

„Investitiile Policolor in segmentul de comunicare se situeaza la nivelul celor realizate in industria de lacuri si vopsele” , a mai declarat Rusu.

Campania a pornit de la culoare

Din spusele specialistului de marketing, campania Spor a pornit de la un studiu, potrivit caruia 65% dintre romani opteaza inca pentru alb in decorarea locuintei, iar urmatoarele culori preferate sunt galbenul pai si bejul.

„De cele mai multe ori, desi ar alege culoarea, teama de felul in care pot fi judecati indeparteaza oamenii de aceasta optiune”, a afirmat Alexandra Rusu. „Vrem sa scapam de monocromia, cenusiul si ternul oraselor si locuintelor noastre. Dorim sa incurajam realizarea unei identitati cromatice moderne pentru fiecare casa, cladire publica, sat sau oras, in armonie cu traditiile noastre nationale”.

Reprezentanta Policolor spune ca noul spot TV realizat pentru brandul SPOR este un manifest pentru culoare si isi propune sa ajute la schimbarea mentalitatilor.

„In acest demers subliniem modernitatea marcii SPOR si atributele premium ale produsului: o multitudine de culori frumoase in care poate fi nuantat, calitate deosebita si superlavabilitate”, afirma Rusu. „Toate il recomanda ca un produs usor de folosit de fiecare dintre noi, chiar daca suntem la primul contact cu decorarea interioara si zugravitul locuintei proprii”.

Target: publicul tanar

Campania vrea sa atinga in principal publicul tanar. „Prin mesaj este atins in principal publicul tanar, din segmentul “Do it Yourself”, o categorie care paseste tot mai curajos in piata de lacuri si vopsele din Romania. Acesta este cel mai bun promotor al filosofiei POLICOLOR - Manifest pentru culoare”.

Noul spot pentru Spor poate fi vazut si pe site-ul Policolor.

Mai mult in Licitatii, Conturi


PUBLICITATE: