Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021
Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat...
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
Campanie aniversara METRO 25 de ani in Romania. „Povestea METRO esti TU. De 25 de ani”.
Miercuri, 29 Septembrie 2021
„Aceasta aniversare este dedicata tuturor colegilor nostri din METRO, pentru ca ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicati si talentati. Clientilor nostri pentru faptul ca ne-au acordat toata increderea lor si partenerilor si furnizorilor nostri pentru expertiza cu care ne-au ajutat sa satisfacem cele mai...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
James Bond, No Time to Die, joaca in noua campanie DHL, semnata de agentia 180 Amsterdam
Luni, 06 Septembrie 2021
 Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021
 La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Eroina Marvel s-a intors pe ecrane cu Black Widow, lansat de Forum Film si RAN Communication
Joi, 08 Iulie 2021
 „Filmul „Black Widow” merita o campanie de promovare pe gustul fanilor. Timpul scurt ne-a fortat sa fim creativi si inventivi si sa promovam mesajele cheie ale filmului acolo unde sunt si iubitorii Universului Mavel.” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Communication, la...
,,Boromir - Imparte Bucurii” versus ,,Aloma - Imparte Bucurie”. Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma ,,pana la revizuirea comunicarii si eliminarea deficientelor
Vineri, 02 Iulie 2021
 Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
13 saptamani cu premii de mii de euro. Noua campanie MyAccount de la Telekom Romania, pentru clientii care utilizeaza aplicatia mobila.
Luni, 07 Iunie 2021
 Utilizatorii aplicatiei MyAccount vor putea participa, pana la data de 29 august 2021 inclusiv, in noua campanie organizata de Telekom Romania, “Ghicitoarea verii – Tombola MyAccount”, unde vor putea castiga premii diferite in fiecare zi a saptamanii.
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Noua campanie Heineken®  „WE’LL MEET AGAIN’” celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia “One Brand”
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
Luni, 12 Aprilie 2021
 Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
« 1 2 3 4 5 »