,,Mobila ta te asteapta acasa!”. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022

 

Credit. Wopa / Casa Rusu Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=kjlTXdOCKUs&t=8s  

Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si chiar copiilor oamenilor din Casa Rusu”

AdPlayers. info

,,Mobila ta te asteapta acasa!. Casa Rusu impreuna cu Wopa au creat o noua campanie.

,,O campanie care pleaca de la un gand foarte simplu.” spun autorii campaniei. ,,Daca mobila Casa Rusu este facuta de oameni, in Romania, oare ea nu primeste o mica particica din sufletul fiecaruia care a lucrat la ea?” se intreaba initiatorii comunicarii care considera mobila Casa Rusu un partener in viata de zi cu zi a omului care o cumpara.

”Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si chiar copiilor oamenilor din Casa Rusu. Iar toate aceste aspecte ne-au dus intr-un mod foarte natural spre noua pozitionare, care arata cum toate creatiile noastre nu sunt doar obiecte, ci parteneri pe termen lung in viata clientilor nostri.” – Laura Rusu, Founder Casa Rusu.

“Pentru noi “Casa Rusu. Te asteapta acasa.” Este fix acel “nu conteaza destinatia, ci calatoria”, doar ca in cazul acesta si destinatia este o campanie care a reusit sa scoata ce e mai frumos din obiectele de mobilier cu care ne inconjuram acasa si care incearca sa schimbe narativul unei categorii care de obicei pune mai mult accentul pe ce vedem la exterior” spune Andra Tivichi, Group Account Director.

,,Conteaza si calatoria pana la urma, pentru ca am avut langa noi in tot acest demers, nu doar un producator roman, care a investit constant in zona de calitate si care avea nevoie sa isi reaseze pozitia in piata, ci oameni de business cu adevarat implicati cu care am putut construi foarte aproape, pas cu pas, de la insight-uri de business foarte valoroase, la idei si planuri de viitor. Am invatat mult unii de la altii si putem spune ca am reusit sa ajungem aici: primul pas dintr-un intreg demers de comunicare. Iar campania de repozitionare, care va continua in mai multe flight-uri anul acesta, este doar inceputul.” adauga Andra Tivichi.

Daniel Harmanescu, Senior Copywriter Wopa.”Eu intotdeauna am privit mobila ca mai mult decat un obiect. E o extensie a noastra, ne sustine cand suntem obositi, ne ajuta sa mancam, ne tine hainele si ne suporta toata tigaile si oalele pe care nu le folosim. Asa ca, de ce nu ar avea o personalitate? De ce nu i-ar fi dor de noi si de ce n-ar avea discutii in contradictoriu apropo de care piesa e mai importanta? Iar o astfel de abordare aduce mobilierul Casa Rusu intr-o noua zona. Aceea de partener si prieten pentru bunastarea de zi cu zi.”

https://www.youtube.com/watch?v=GkEbEugoi6w&ab_channel=CasaRusu

Credite:

Campanie Casa Rusu ,,Mobila ta te asteapta acasa!”.

Echipa CASA RUSU

Founder Casa Rusu: Laura Rusu

Marketing Manager: Sebastian Storom

Designer: Monica Popa

Echipa WOPA:

Group Account Director: Andra Tivichi

Senior Account Manager: Cristina Maneca

Creative Director: Dragos Ometita

Senior Copywriter: Daniel Harmanescu

Senior Art Directors: Stefan Manole & Traian Munteanu

Mai mult in Campanii, Business


PUBLICITATE: