Rezultatele cautarii dupa : "campania"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Marti, 10 Octombrie 2017
Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
Luni, 25 Septembrie 2017
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Luni, 04 Septembrie 2017
„Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Vineri, 18 August 2017
Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Luni, 17 Iulie 2017
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Joi, 22 Iunie 2017
AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari.
Joi, 22 Iunie 2017
Angajatii lantului hotelier au fost invitati sa participe la sedinte foto inedite, din care au luat nastere 12 ilustratii care spun, intr-o nota amuzanta, povestea oamenilor din spatele meseriei.
Miercuri, 14 Iunie 2017
Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Marti, 30 Mai 2017
Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 29 Mai 2017
Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Vineri, 26 Mai 2017
Adresata studentilor de la diverse facultati, competitia dedicata creativitatii a fost organizata in luna mai cu ocazia Zilei Europei si s-a inscris in campania lansata de Comisia Europeana, „Europe in My Region"
Joi, 25 Mai 2017
SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Miercuri, 10 Mai 2017
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Joi, 04 Mai 2017
Mastercard si reteaua de magazine Mega Image pun la bataie un Mini Cooper si carduri de cumparaturi care totalizeaza un fond de premii in valoare de aproximativ 35.000 de euro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: