Rezultatele cautarii dupa : "brandurilor"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 29 Iulie 2025
Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
- Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Marti, 19 Martie 2024
Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Marti, 15 Noiembrie 2022
Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Luni, 30 Septembrie 2024
„Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Marti, 25 Februarie 2025
Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.
Joi, 04 Iunie 2015
La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de 4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Joi, 12 Decembrie 2024
Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom, lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO,...
Luni, 09 Februarie 2009
Ramona Sima, Filia Persolva „fata care rezolva”, cu atributii de managing director la Patres, compania de strategie de brand din cadrul International Marketing and Sales Group (IMSG) Bucharest, estimeaza piata de profil la aproximativ 3,5 Mil EUR
Joi, 23 Octombrie 2025
Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand È™i retail operations, agenÈ›ia g7 reuneÈ™te concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) È™i insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la BucureÈ™ti.
Miercuri, 28 Februarie 2024
Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Miercuri, 13 Iulie 2022
Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Joi, 26 August 2021
„Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2 respondenti au făcut o achiziÈ›ie online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Miercuri, 14 Aprilie 2021
Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Vineri, 27 August 2021
Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Vineri, 30 Mai 2025
Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentaÈ›ie È™i marketing in timp real, accelerand expansiunea internaÈ›ională a celei mai mari reÈ›ele de retail...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















