Presedinte si CEO JWT Canada; Tony Pigott vine la IAA Summit
Miercuri, 29 August 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott va sutine la primul Summit European al IAA in data de 27 septembrie 2007 o prezentare ce va aborda rolul pe care il au intelegerea pietei, a brandurilor si a afacerilor la nivel social. Pigott este si cel care a lansat divizia de Marketing Social a JWT – una dintre diviziile de succes ale agentiei multinationale.

„Trebuiesc identificate oportunitatile pe care le au investitorii in publicitate – atat la nivel corporatist cat si la nivel de brand – de a dezvolta strategii sociale creative si inovative ca mijloc de diferentiere si avantaj competitiv, iar aceasta va fi ideea centrala a prezentarii mele”, a declarat Tony Pigott, Presedinte si CEO al JWT Canada si totodata Global Director pe Social Marketing.

 „Acest summit va oferi tuturor participantilor, deci si mie, ocazia de a vedea care sunt cele mai importante chestiuni in curs de aparitie, provocari si tendinte din marketingul actual, dar si oportunitatea de a afla mai multe despre consumatorul european”, a mai spus Pigorr despre IAA European Summit 2007.

AdPlayersInfo Tony Pigott

Potrivit IAA, Tony Pigott a absolvit Universitatea din Western Ontario cu o diploma de onoare in Istorie. Dupa absolvire, a petrecut cativa ani in afara Canadei combinand calatoriile cu munca de profesor si editor in Japonia, Australia si Papua Noua Guinee. Pigott s-a alaturat agentiei JWT in Canada. De mai mult de 20 de ani, el a dezvoltat programe de comunicare si strategii pentru diverse companii precum Unilever, Kraft, Pfizer, Shell, The Discovery Channel, The United Way si Nestle.

In 1999, Tony a devenit CEO al JWT Canada unde conduce dezvoltarea serviciilor integrate ale agentiei, inclusiv achizitiile cheie in sectoarele „directe” si digitale. De atunci, JWT si-a extins portofoliul de clienti prin castigarea in portofoliul sau, a unor conturi precum: Shell Canada, Nestle, Nabisco, Delmonte, HSBC, si Cadbury Schweppes.

Cel care a lansat divizia de Marketing Social a JWT – una dintre diviziile de succes ale agentiei multinationale, Pigott a lucrat  in ultimii patru ani, pro bono cu numeroase corporatii si clienti institutionali precum Universitatea Harvard, Societatea MS, Spitalul pentru copii bolnavi, UNESCO si Guvernul Canadei, Merck Frost, TD Bank, HSBC, The Grocery Industry Foundation si The Canadian Cancer Society and Care.


PUBLICITATE: