Rezultatele cautarii dupa : "branduri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
„Primul premiu pentru Romania la Euro Effie” Razvan Matasel (Leo Burnett)
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
Ringier sponsorizeaza cu 50.000 EUR Jurnalismul si Comunicarea
Miercuri, 21 Martie 2007
Trustul Ringier România a oferit suma de 50.000 de euro Departamentului de Jurnalism si Comunicare din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi
Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la început ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Mai mult de 2 din 5 romani ( 40%) utilizeaza telefonul mobil pe o perioada de cel putin doi ani. Sondaj Telekom Romania.
Marti, 23 Martie 2021
 In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Luni, 01 August 2011

Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)

2000 de euro pentru Think about the box. Concurs de design si productie de ambalaj Pack Romania.
Vineri, 09 Martie 2018
Dotata cu un premiu de 2000 de euro, concursul „Think about the box” organizat de Pack Romania se desfasoara intre 6 martie si 25 aprilie 2018 si va avea doua etape.
Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024
 Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
Global Records si Untold au lansat noua Mainstage, The Agency. Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia.
Luni, 23 Aprilie 2018
 Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia lansata de Global Records si Untold: Mainstage, The Agency. Agentia de creatie cu focus pe digital, experiential si celebrity marketing,  reuneste creatori de continut si specialisti din marketing si comunicare premiati international.
Noua axa Basescu-Merkel. GMP afliata Jung von Matt
Luni, 17 Februarie 2014
 Independenta GMP Advertising din Romania se afiliaza la reteaua germana Jung von Matt, cea mai creativa retea independenta de comunicare din Europa
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
Alina Damaschin si Andreea Ghenoiu, in dialog la Kindful Brands, pe 7 decembrie
Luni, 20 Noiembrie 2017
Evenimentul va avea loc pe 7 decembrie la Seneca AntiCafe incepand cu ora 14:00, iar organizatorii sunt Love and Lobby in parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.
Zoltan Szigeti, The Group/OMG: “Marketingul se va schimba radical in urma revolutiei Inteligentei Artificiale
Marti, 13 Octombrie 2015
 
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.