De data asta votez. Fosta MTV si Pro FM, Oana Tache se alatura campaniei lansata de Parlamentul European in tarile membre
Luni, 08 Aprilie 2019


Credit: #iVlog

AdPlayers. info 

Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I'm Voting/ De data asta votez”, care se desfasoara in toate statele membre ale Uniunii Europene si va lansa, in premiera, o serie de vloguri cu rol de constientizare si informare despre importanta votului. 

„Am ales sa ma implic in aceasta campanie, desfasurata pe plan local de Biroul de Legatura al Parlamentului European in Romania, o entitate apolitica, pentru ca vreau sa sustin acest proiect de informare si constientizare asupra importantei votului si a alegerilor europarlamentare din 26 mai" declara Oana Tache care, in urmatoare perioada, va crea continut de informare pe acest subiect, prin proiectul sau #iVLOG.

"Cred ca votul este super-puterea pe care o folosesti pentru a decide pentru tine si pentru cei din jur. Mai departe de optiuni electorale, e important sa intelegi ca faci asta pentru tine si pentru viitorul tau. Pana la urma, ce poate fi mai bine decat sa fii cel care alege pentru el insusi?”, a mai spus ea.

Pentru a sprijini acest demers international, Oana Tache lanseaza, sub sloganul <Alege! Implica-te! Voteaza!>, un produs digital de informare din Romania care va consta intr-o serie de materiale infotainment, realizate la MEDIALIKE, casa de productie unde este managing partner. 

„Consider ca, prin continutul pe care ne dorim sa-l cream, aceasta campanie este o premiera. Eu am votat de fiecare data de cand am implinit 18 ani, dar nu am vazut niciun produs media care sa raspunda unor intrebari de baza cum ar fi: Ce e votul? sau Ce e Uniunea Europeana?, intrebari ale caror raspunsuri explica tinerilor ca e bine si chiar cool sa votezi si ca anumite organisme despre care nu auzi decat la televiziunile de stiri nu sunt atat de inaccesibile pe cat ai crede. Dimpotriva, ele sustin democratia, tinerii antreprenori si vizeaza progresul in toata comunitatea europeana”, a mai spus ea.

In plus, in perioada 9-10 aprilie 2019, Oana Tache va merge la Bruxelles pentru a asista la o serie de sesiuni si seminarii destinate presei, care vizeaza acest proiect si unde va face cunostinta cu alti creatori de continut digital din statele membre ale Uniunii Europene, implicati in campania „This Time I'm Voting”.

 

Cunoscuta pentru cariera ei in radio si televiziune, Oana Tache este astazi implicata in proiecte de succes din zona de digital. A fost una dintre vocile DanceFM si ProFM, dar si VJ, producator si Brand Manager MTV Romania. 

La MTV Romania a prezentat de asemenea emisiunile MTV NEWS, MTV DANCE FLOOR CHART, MTV World CUP, MTV BUZZ NEWZ, MTV Passport, MteVede tot liceul, MTV Hitlist, DJ’s @ Work, MTV Special Week-Ends, MTV Fresh, MTV Top 10 Most Viewed, LIVE @ 6 etc, MTV Fresh Morning.  

De-a lungul timpului, Oana a realizat interviuri cu peste 400 de artisti internationali, atat din zona mainstream, cat si din underground. Printre acestia se numara Shakira, Katy Perry, Placebo, Jonas Brothers, Green Day, Tokio Hotel, Joss Stone, Pixie Lott, Elena Paparizou, Dima Bilan, Backstreet Boys, David Guetta, Shaggy, Armin Van Buuren, Faithless, FatBoySlim, Paul Van Dyk, Tiesto, Nina Kraviz, Sven Vath, ATB si multi altii. A fost prezentatoare si realizatoare a numeroase productii on air si online la PROTV si are in portofoliu peste 200 de proiecte speciale axate pe content production pentru branduri premium locale si internationale. Oana este totodata si primul DIGITAL HOST din Romania, primul realizator de programe care a dezvoltat productii digitale pentru PROTV.

In prezent, Oana Tache este proprietar al site-urilor www.suntmandra.ro si www.oanatache.ro si conduce propria casa de productie de content digital, MediaLIKE. 

Mai mult in Campanii, PR, Ambasadori de Brand, Marketing Electoral


PUBLICITATE: