Rezultatele cautarii dupa : "bere"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 12 Februarie 2008
Anul trecut, sub nume Starlink, grupul de companii a inregistrat o cifra de afaceri 14,8 milioane de euro si a castigat clienti precum Adevarul Holding, Agroli Group, Ascendis Consulting, Bere Mures, Brenac,...
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Timisoreana si Primaria Sectorului 6 organizeaza „Targului de iarna Timisoreana”, evenimentul fiind desfasurat in perioada 14 – 26 decembrie 2007
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Joi, 13 Decembrie 2007
OMD, Starcom si Mediaedge:cia au ajuns in finala licitatiei de media InBev, potrivit unor surse apropiate desfasurarii procesului de selectie
Marti, 11 Decembrie 2007
„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch.
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Miercuri, 31 Octombrie 2007
Canalul va difuza un mini documentar de 90 secunde despre prima fabrica de bere din Romania, care a fost infiintata in Timisoara, intr-un set de documentare care promoveaza cultura si valorile locale
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
Luni, 17 Septembrie 2007
Cu premii de 441.000 de lei, agentiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei “Programul de racorire globala Ciucas” au fost Gavrila&Asociatii pentru activitati de tip ATL, Heat Advertising - BTL, Zenith Media (media), Nicola Porter Novelli (PR)
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Pe langa festivalul anual, Ciucas a facut mai accesibile traseele montane, prin amplasarea a peste 600 de indicatoare turistice pe rutele cheie ce pornesc din Poiana Brasov, Busteni, Azuga, Predeal sau Sinaia
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: