Rezultatele cautarii dupa : "ar"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Iunie 2013
Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Joi, 13 Iunie 2013
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Luni, 10 Iunie 2013
Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Vineri, 07 Iunie 2013
"Cu siguranta, noi ne continuam activitatea la Leo Burnett cu aceeasi pasiune si determinare si cu rezultate foarte bune, ca si pana acum. Asa cum v-am obisnuit deja, ori de cate ori avem ceva de comunicat, o facem."
Vineri, 31 Mai 2013
Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions
Joi, 30 Mai 2013
Potrivit Realitatea TV, Sorin Alexandrescu ar avea calitatea de invinuit intr-un dosar de santaj RCS-RDS
Miercuri, 29 Mai 2013
Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Miercuri, 22 Mai 2013
Agentia castigatoare a licitatiei ar putea fi anuntata in curand, cel mai probabil chiar in urmatoarele zile
Miercuri, 22 Mai 2013
Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Miercuri, 08 Mai 2013
Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
Marti, 30 Aprilie 2013
Ajunsa o meserie aproape in pragul rusinii prin desconsiderarea rolului in societate, spotul cu profesoara emotionant surprinsa de urarea elevilor contribuie, alaturi de constructia de imagine a brandului Cosmote, la o alta zidire cu mult mai importanta. Rolul dascalilor in Luni, 29 Aprilie 2013
Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
Vineri, 26 Aprilie 2013
Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Joi, 11 Aprilie 2013
Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: