Rezultatele cautarii dupa : "aprilie"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Mai 2016
Evenimentul dedicat proprietatii intelectuale si marcilor in Romania va avea loc in data de 19 mai 2016, incepand cu ora 9,30 la hotel Novotel, sala Paris si are printre partenerii media revista adplayers.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Joi, 28 Aprilie 2016
“Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Marti, 26 Aprilie 2016
Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
Joi, 21 Aprilie 2016
Salvati Copiii Romania a donat miercuri, 20 aprilie, Spitalului Clinic de Urgenta ”Sfantul Pantelimon” din Bucuresti un incubator performant si o masa radianta cu sistem de resuscitare, in valoare de 26.000 de euro.
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Luni, 18 Aprilie 2016
„Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale bolii Parkinson, tremorul incontrolabil.
Vineri, 15 Aprilie 2016
Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
Joi, 14 Aprilie 2016
Nicusor Dan, candidatul independent la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
Joi, 14 Aprilie 2016
Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
Miercuri, 13 Aprilie 2016
Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani.
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Marti, 12 Aprilie 2016
Valentin-Alexandru JUCAN, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului solicita DNA numele televiziunilor din dosarul referitor la punerea in miscare a actiunii penale si dispunerea luarii masurii controlului judiciar in legatura cu un candidat propus la primaria generala a Capitalei. Desi nu este nominalizat, cererea membrului CNA face referire la candidatul PNL la...
Vineri, 08 Aprilie 2016
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Vineri, 08 Aprilie 2016
Adevarata fresca in imagini a Epocii de Aur, asa cum era denumita perioada inainte de decembrie ’89, o selectie de afise care se remarca pe alocuri prin umor au fost scoase la licitatie de casa Artmark.
Marti, 05 Aprilie 2016
Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
Vineri, 01 Aprilie 2016
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
Vineri, 04 Martie 2016
Miercuri, 02 Martie 2016
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: