Rezultatele cautarii dupa : "alimente"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Estimat la 3-4 Mil. EUR, Tnuva a incheiat socotelile cu McCann Erickson. McCann PR continua.
Marti, 13 Iulie 2010
Estimat la aproximativ 3-4 Milioane EUR, creatia si media Tnuva au incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie. Relatiile Publice continua cu McCann PR iar investitorul...
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Cu 30.000 de imagini de produs, Lemon Studio lanseaza divizie foto specializata
Vineri, 16 Aprilie 2010
 Pornita mai intai ca studio foto, agentia de publicitate Lemon Studio crede si astazi in primul focus al atelierului foto de altadata, lansand propria divizie de imagine de produs
300-400 mii EUR Frosta, la Mediaedge:cia (MEC), dupa o licitatie cu MPG
Miercuri, 09 Decembrie 2009
 Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul in urma unei licitatii locale cu Media Planning Group (MPG)
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Comisia Europeana lanseaza concurs de design pentru Alimentele Ecologice cu premii de 15.500 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Cu premii in valoare de 15.500 EUR, Directoratul General pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din cadrul Comisiei Europene invita toti studentii la arta si design din cele 27...
Copii din 30 de gradinite invata Piramida Alimentatiei Sanatoase de la Itsy Bitsy
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Prima parte a campaniei de educare pentru o alimentatie sanatoasa a inceput pe 10 martie, si se incheie la sfarsitul lunii aprilie
Reglementari noi pentru Publicitate
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Reglementarea publicitatii la produsele de igiena personala (Articolul 109) si cea privind publicitatea la produsele alimentare destinate copiilor (articolul 138) vor intra in vigoare la 1 ianuarie 2008
IAA, TV, CNA
CNA a modificat Publicitatea în Audiovizual, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
IAA, TV, CNA
IAA si Romalimenta au amendat CNA
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si  Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Romexpo si Euroexpo mai fac un copil: Kidex de primavara
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
Walmark România a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Luna Promotions:Ne ocupam de evenimentele de deschidere Kaufland
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Carrefour trimite 4 camioane cu bunuri de prima necesitate in zonele inundate
Miercuri, 20 Iulie 2005
Pentru a usura donatii si din partea clientilor, grupul francez a ridicat corturi in parcarile tuturor magazinelor
Nadia este pe lista castigatorilor Cannes Lions 2005 - sectiunea Film
Marti, 28 Iunie 2005
Pe langa 2 nominalizari obtinute de McCann Erickson (Film Lions) si Leo Burnett (Media Lions), legenda gimnasticii romanesti a fost subiectul unui Film Bronze Lion cu agentia 180 Amsterdam (Olanda) si Adidas International
Castigatorii sectiunii Presa - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Presa din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
« 2 3 4 5 »