300-400 mii EUR Frosta, la Mediaedge:cia (MEC), dupa o licitatie cu MPG
Miercuri, 09 Decembrie 2009

 
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Contul de media Frosta, unul din liderii pietei pe segmentul produselor din peste inghetat, va fi administrat de agentia Mediaedge:cia (MEC) Romania, in urma unei licitatii. 

Contactat de catre AdPlayers, Bogdan Prajisteanu (foto), managerul agentiei de media MEC Romania, nu a dezvaluit detalii privind participantii in pitch, sau marimea bugetului, rezumandu-se sa afirme ca este vorba de contul de media incepand cu 2010, si ca prima dintre campanii va incepe la sfarsitul acestei luni.

Surse din piata de media au afirmat pentru AdPlayers ca bugetul de media Frosta, estimat in intervalul 300-400.000 EUR pe an, a fost castigat dupa o licitatie locala in care Mediaedge:cia a concurat cu Media Planning Group.

Conform reprezentantilor Mediaedge:cia, agentia va oferi atat servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media, cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei pentru brandul Golden Fish Fingers.

Obiectivele campaniei de media vizeaza cresterea notorietatii si generarea vanzarilor, iar campania de comunicare media se va derula pe canale de televiziune in perioada 28 Decembrie - 28 Februarie. Adam Basalaj, General Manager la FRoSTA a motivat investitia in media de cresterea pozitiei pe piata pe piata de alimente inghetate, un segment cu o crestere dinamica.


PUBLICITATE: