Estimat la 3-4 Mil. EUR, Tnuva a incheiat socotelile cu McCann Erickson. McCann PR continua.
Marti, 13 Iulie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Estimat de surse AdPlayers din piata la aproximativ 3-4 Milioane EUR, contul de creatie si media Tnuva, a incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie.

Grupul McCann Erickson a coperit pana in prezent toate serviciile de comunicare integrata, creatie si strategie, media, PR, pana la BTL si relatia cu consumatorii.

Chiar daca  parteneriatul cu Tnuva pentru serviciile de media si creatie a incetat, Imola Zoltan, Managing Partner la McCann PR, a afirmat pentru AdPlayers ca parteneriatul s-a incheiat amiabil, iar serviciile de public relations, continua sa fie administrate de agentia de relatii publice pe care o conduce.

Compania de lactate Tnuva a intrat pe piata din Romania din anul 2006 si este detinuta de cel mai mare producator de alimente proaspete din Israel. Grupul McCann Erickson a castigat brandul Tnuva - in urma unui pitch - inca de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in urma cu patru ani.

Potrivit unor informatii din piata, discutii despre despartirea de McCann Erickson au existat inca de la inceputul anului in curs pana cand, in luna ianuarie, Tnuva si McCann au decis continuarea colaborarii pana in prezent. 

Din informatiile AdPlayers, investitorul in comunicare se afla intr-un proces de selectie a unui nou grup care sa administreze comunicarea integrata. Oficialii de marketing ai producatorului de lactate nu au putut fi contactati pentru a afla cine va administra in viitor contul de creatie si media, sau daca Tnuva este in mijlocul unui proces de selectie.


PUBLICITATE: