Rezultatele cautarii dupa : "agentii publicitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Borcanul cu miere. Motivatia in comunicare.
Sambata, 17 Februarie 2018
 Da, motivatia, starea acea ce te face sa te trezesti dimineata fresh si sa simti cum te scoate energia din casa. Motivatia este ”chestia aia” care face ca lumea sa progreseze, te duce din punctul A in punctul B si, probabil la sfarsitul vietii, nu iti lasa un gust amar ca ai trait degeaba, ca tot...
Creatia franceza castiga teritoriu german, global. Dupa 6 luni de lupta, Mercedes-Benz, la Publicis
Miercuri, 14 Februarie 2018
Creatia Mercedes-Benz era administrata in ultimii 10 ani de reteaua BBDO, care isi va incheia misiunea la jumatatea anului 2018.
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017
 Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta...
 54% din vizitatorii targului de tipar si semnalistica Print & Sign 2017 au fost antreprenori
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Vizitatorii targului au fost oameni din productie publicitara (20,43%), industria textila (12,32%), agentii de publicitate (10,14%), design interior (8,39%), tipografii (7,58%), semnalistica digitala (7,50%), fashion design (7,12%), farma (4,23%), industria de ambalaje/etichete (4,21%), industria de mobila (4,03%), retail/FMCG (3,75%), edituri si librarii (3,44%), horeca (3,17%), auto...
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather si Springer & Jacoby invitate sa descopere noutatile Print & Sign 2017
Luni, 18 Septembrie 2017
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather Advertising si Springer & Jacoby au fost invitate chiar de Mesagerii PRINT & SIGN 2017 sa descopere noutatile din print si semnalistica care vor veni la editia din acest an a targului.
 Airbnb a ales Wieden+Kennedy pe creatia globala
Marti, 12 Septembrie 2017

Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB

Partener Rogalski Damaschin in juriul Cannes Lions.  Alina Damaschin jurizeaza Cannes PR Lions
Vineri, 05 Mai 2017
 Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 
Lingouri de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
Luni, 19 Octombrie 2015
 Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
Luni, 27 Iulie 2015
 Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. 
Liber la achizitia a 200 Milioane euro media TV prin agentii. OUG 25 adoptata cu amendatele publicitatii.
Miercuri, 17 Iunie 2015
 UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Radu Florescu, UAPR: Din pacate, exceptii de la profesionalism si respect reciproc mai exista.
Joi, 28 Mai 2015
 Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour

« 1 2 3 4 5 »