Radu Florescu, UAPR: Din pacate, exceptii de la profesionalism si respect reciproc mai exista.
Joi, 28 Mai 2015

sursa foto: United Way

 Radu Florescu, Presedinte UAPR despre briefingul Carrefour de miercuri, 27 mai 2015, la care au participat zeci de agentii de publicitate:

“Ceea ce s-a intamplat recent la briefingul Carrefour ne atrage atentia asupra relatiei client – agentie in industria de advertising din Romania.

UAPR considera ca aceasta relatie trebuie sa fie intotdeauna bazata pe profesionalism si pe respect reciproc. Din pacate, exceptii precum cea de zilele trecute inca mai exista. Trebuie spus ca relatia client – agentie va fi una benefica pentru ambele parti numai atunci cand clientul va trata agentia ca pe un profesionist in comunicare si ca pe un partener ce il ajuta sa isi atinga obiectivele de business.

Recomandarile UAPR nu pot viza un episod anume, ci se refera, in general, la etica profesionala in industrie si sunt reunite in Ghidul de Pitch pe care il vom lansa curand. Privitor la procesul de pitch, vizam transparenta procedurilor, respectarea regulilor concurentiale si ale eticii profesionale, dar si a timpului si valorii adaugate ale agentiilor.”

Mai mult in Licitatii

Pe acelasi subiect:

Licitatie sau derapaj de concurs in publicitate? Pitch Carrefour cu 84 de agentii chemate.

Rusine, Insulta, Umilinta. Robert Tiderle, Papaya despre licitatii cu zeci de agentii.


PUBLICITATE: