Rezultatele cautarii dupa : "account director"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Iunie 2017
AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari.
Luni, 29 Mai 2017
Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Marti, 11 Octombrie 2016
ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
Vineri, 07 Octombrie 2016
Campania AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi
Joi, 04 Februarie 2016
“Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Joi, 14 Mai 2015
Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Luni, 30 Iunie 2014
George Carpov, noul PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Marti, 17 Iunie 2014
Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru
Luni, 24 Iunie 2013
Fondatorii si partenerii Media Audit Partners - Irena Tolontan, Maria Birgovan, Gabriel Enache si Sorin Doru - vor lucra sub girul Ebiquity, lider international in audit si consultanta de media
Miercuri, 08 Mai 2013
Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
Joi, 18 Aprilie 2013
Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: