Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016

Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte cu Imola Zoltan (dreapta), fondatoarea agentiei, raspunderea unei echipe de 40 de colegi.

adplayers. Iulian Toma

Dupa 8 ani de lucru pe conturi majore ale agentiei, un senior al uneia dintre cele mai mari agentiei de relatii publice si comunicare din Romania si-a convins sefa sa imparta impreuna raspunderea companiei. Fost Senior Account Director, Lavinia Chican a devenit recent Partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte cu Imola Zoltan, fondatoarea agentiei, raspunderea unei echipe de 40 de colegi.

Contactata telefonic, Lavinia Chican a declarat pentru adplayers ca este bucuroasa sa imparta atat bucuria cat si raspunderea echipei alaturi de care lucreaza din 2008 sau chiar de mai multa vreme.

Cu o experienta 13 ani numai in McCann Group si peste 17 ani in industria de comunicare, din noua sa pozitie, Lavinia Chican va contribui la strategia de dezvoltare a business-ului agentiei de relatii publice si comunicare.

“Ma bucurca, de acum, am alaturi de mine un partener valoros si, totodata, un om extraordinar. Lavinia a reusit sa construiasca in timp o echipa puternica si unita, alaturi de care dezvolta parteneriate de lunga durata cu clienti din randul celor mai importante companii din lume. Cu totii, atat echipa McCann PR, cat si partenerii nostri, vom continua sa beneficiem de experienta si de talentul ei si sa ne inspiram zilnicdin pasiunea si energia debordanta a Laviniei”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCannPR.

Noua partenera a agentiei McCann PR este in acelasi timp responsabila de campaniile de comunicare pe conturile Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Heineken, Carrefour, NEPI, Enel, Salvati Copiii si altele. Chican coordoneaza de mai bine de zece ani comunicarea pentru cel mai important turneu de tenis din Europa de Sud-Est, BRD Nastase-Țiriac Trophy, si este implicata direct in organizarea McCann Conferences pe teme de leadership, educatie, inovatie si sport.

De-a lungul timpului, echipa condusa de Lavinia Chican in cadrul McCann PR a dezvoltat si implementat campanii de comunicaresi BTL recunoscute in plan international, obtinand premii precum Best regional communication campaign in cadrul European Excellency Awards pentru Campania FIFA World Cup 2010 Trophy Tour / Coca-Cola, Silver Drum in 2013 pentru proiectul Coca-Cola Live Tweets, Silver &Bronze Effie Awards in 2014 pentru Campania Dorna “Grija pentru Copii”

Divizie de relatii publice parte a grupului McCann si afiliata la reteaua Weber Shandwick, portofoliul de clienti al agentiei McCann PR include companii precum Coca-ColaRomania, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, Unilever, Nestle, Enel Romania, Heineken, Eco-RomAmbalaje, ExxonMobil, City Insurance, Microsoft, UPC, HTC, Symantec, Teamnet, Toshiba, Electronic Arts, ABSL, Honeywell, NEPI, SalvatiCopiii,Engie Romania, Metropolitan Life, Sandoz, MSD, Nespresso, BerariiRomaniei, Berlin-ChemieMenarini, Philip Morris, Pfizer, Medtronic etc.

McCann PR estemembra a grupului de companii din care mai fac parte agentia de creatie McCann Bucharest, agentia de media Universal Media, agentia de digital MRM Worldwide siagentia de BTL Momentum.

Mai mult in PR
 


PUBLICITATE: