Rezultatele cautarii dupa : "Vice"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
IAA Bucuresti, alaturi de IAA New York, in finala The Chapter Excellence Award - Golden Tulip
Marti, 29 Ianuarie 2008
IAA Romania a ajuns in finala intrecerii filialelor IAA din intreaga lume, competitie al carei rezultat va fi cunoscut la cel de-al 41-lea Congres Mondial al International Advertising Association, ce va avea loc la Washington DC
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Seminariile AdPrint 2007
Joi, 01 Februarie 2007
Ami Hasan (hasan&partners, Finlanda),  Amir Kassaei (DDB Group Germania) si Frank Bodin (foto) (Euro RSCG Worldwide, Elvetia) - Presedintele juriului AdPrint, vor sustine seminarii la festivalul de publicitate de la Brasov, saptamâna viitoare
Electrolux lanseaza Thinking of You
Sambata, 04 Februarie 2006
Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
Boss-ul Cannes Lions vine in Romania
Joi, 02 August 2007
Philip Thomas, CEO al Festivalul International de Publicitate Cannes Lions se alatura “mega-listei” de speakeri confirmati pana in acest moment la Summit-ului European al IAA, ce va avea loc in perioada 26-28 septembrie, in cadrul Palatul Parlamentului
Grey Worldwide EMEA este Agency Network of the Year la Euro EFFIE 2005
Luni, 03 Octombrie 2005
"Cea mai buna retea de publicitate" a anului 2005 pentru eficienta campaniilor de comunicare din Europa a fost confirmata cu Aquafresh, Lenor, Seat  si Synoptic
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Concentrare pe continut video in Libertatea si GSP. Mihnea Vasiliu, GM, Ringier:,,Da, vom pune din ce in ce mai mult accent pe video la toate brandurile
Vineri, 15 Martie 2019
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale...
IAA vinde mondial Summit-ul European
Vineri, 06 Iulie 2007
Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
PR
Start pentru inscrierea la Romanian Public Relations Award 2005
Joi, 16 Iunie 2005
Competitia este deschisa oricaror persoane, asociatii, fundatii si companii, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Peste 200 de participanti vor fi prezenti la Mediafax Talks about OOH
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
Cum va arata publicitatea dupa Brexit? Masa rotunda Midas Awards (New York Festivals)
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
Alegeri noi la IAA România
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala România, ce va avea loc în data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pâna la 21 februarie
Tempo Advertising trece Orangina de la comunicarea de produs la cea de brand
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Executiv nou Vodafone Romania, dupa preluarea UPC. Murielle Lorilloux, CEO al celor doua companii
Joi, 01 August 2019
 Noua structura va intra in vigoare de la 1 august 2019, cand este estimata finalizarea tranzactiei. Pana atunci, Vodafone si UPC continua sa opereze ca entitati separate si concurente. Murielle Lorilloux a fost numita CEO Vodafone Romania in 2017.
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
« 1 2 3 4 5 »