Licitatie de 300-500 Mii euro creatie, strategie si digital Bancpost, castigata de Lowe&Partners
Miercuri, 25 Aprilie 2012
 (adplayers, Iulian Toma) Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost in urma unei licitatii de publicitate.

Contactati, reprezentantii de relatii publice ai agentiei nu au comentat valoarea contului.

“Competitia a fost foarte stransa. Lowe&Partners ne-a convins prin creativitate si realism. Suntem extrem de incantati sa implementam propunerile agentiei exact asa cum ne-au fost propuse in pitch”, spune Kyriakos Xydis, Vice-presedinte executiv distributie retail Bancpost.

Echipa agentiei care a dezvoltat propunerea de comunicare castigatoare in pitch-ul Bancpost a fost coordonata de Oana Cociasu si este formata din: Razvan Dumitrescu –Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director, Marina Cordun -Copywriter, Claudia Pascu - Art Director, Ana Smultea - Senior Account Manager si Elena Cernatescu – e-tinker.

Mai mult despre Lowe & Partners

Mai mult in
Licitatii


PUBLICITATE: