Effie Awards Romania da tot aurul festivalului pe eficienta, si doar 4000 lei pe creatie
Luni, 23 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Effie isi da iar pielea pe mana freelancerilor. Competitia nu da prea multi bani pe creatie, dar evident tot aurul premiilor din festival pentru eficienta. Concursul lansat pentru creativitatea keyvisualului din campanie scoate din buzunarele zgarcite ele festivalului un premiu de doar 4.000 de lei.

Comitetul de organizare al Effie 2009 a lansat deja concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia din acest an, intrecere care se adreseaza „creativilor din intreaga comunitate de publicitate din Romania precum si studentilor, freelancer-ilor si tuturor persoanelor interesate de domeniul advertising-ului”.

„O tema de Creatie pentru un concurs de Eficienta! Nici ca se putea o tema mai frumoasa in 2009, pentru ca Creativitatea si efectul ei in Eficienta vor deveni mai importante ca niciodata astazi”, spune Stefan Iordache, Membru in Comitetul de organizare al Effie 2009 si CEO Leo Burnett Group.

Si daca tot este atat de importanta creatia pentru eficienta, de ce festivalul scoate din buzunar doar 4.000 de lei pentru creatia keyvizualului din campanie, si mai ales de ce isi da pielea pe mana freelancerilor si studentilor? Este un semnal ca pe piata si P&G, Unilever, Vodafone sau Orange sa isi de campaniile tot pe mana freelancerilor si sa dam foc increderii in creatia agentiilor de publicitate, sau specializate in consultanta de brand?

Cum dati foc increderii in creatia agentiilor de publicitate?

Propunerile pentru key visual Effie 2009 pot fi trimise pana pe 20 martie la adresa de email: alina.alexandrescu@millcomm.ro. Millenium Communications, organizatorul Effie 2009 va strange toate propunerile, iar la finalul perioadei de inscrieri le va trimite spre evaluare Comitetului de organizare al Effie 2009. Castigatorii vor fi anuntati la sfarsitul lunii martie iar premiul pentru cea mai creativa idee va fi in valoare de 4.000 RON.

Din Comitetul de organizare al Effie 2009, care va alege vizualul campaniei, fac parte: Narcis Horhoianu - Associated Marketing Director P&G Romania, Alexandra Olaru – HR & Communication Director Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre – Managing Partner D&D Research, Afrodita Blasius – Managing Partner Bridge Communication, Sorin Blaga – Vice President Marketing & Communication Rompetrol, Stefan Iordache – CEO Leo Burnett Group, Paul Markovits – Managing Partner, Image Matters.

Ce spuneti: image matters?


PUBLICITATE: