Rezultatele cautarii dupa : "THE"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Joi, 10 Iunie 2010
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes...
Miercuri, 09 Iunie 2010
Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Marti, 08 Iunie 2010
Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a...
Vineri, 28 Mai 2010
Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Marti, 18 Mai 2010
La Prospero de 2 ani pe conturi de BTL si trade marketing ale unor marci precum Wrigley, Tuborg sau Carlsberg, Anca Ghinea (26 ani) a primit ...
Joi, 06 Mai 2010
Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Vineri, 30 Aprilie 2010
Omul lui Rupert Murdoch, in perioada 2004 - 2009, Zeigert a detinut functia de Director General al...
Miercuri, 28 Aprilie 2010
Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Marti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Duminca, 28 Martie 2010
Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Marti, 23 Martie 2010
Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Marti, 23 Martie 2010
Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Luni, 15 Martie 2010
Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
Miercuri, 10 Martie 2010
Dezvoltata de Nicola Porter Novelli (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
Marti, 16 Februarie 2010
Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
Marti, 16 Februarie 2010
Florea va administra vanzarile si cercetarea Kanal D alaturi de Claudia Ion, Sales & Research Director, actualul director de vanzari si cercetare al postului de televiziune
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















