Publicis Romania, finalista la coperta AdAge’s Global de la Cannes Lions
Joi, 10 Iunie 2010
 

(AdPlayers, Iulian Toma)

Publicis Romania este finalista la AdAge’s Global Cover Competition. Dintr-un total de 220 de inscrieri, agentia romaneasca a ajuns cu doua lucrari in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes Lions

Sub titlurile „Signatures” si „Ice-Cream”, propunerile de coperta au fost realizate de o echipa formata din  Carmen Dobrescu – Copywriter si Cristi Costea – Art Director. Lucrarea castigatoare va fi publicata pe coperta revistei Advertising Age din 14 iunie, in timp ce lucrarile primilor 10 finalisti vor aparea in interiorul revistei, iar 20 de finalisti isi vor expune lucrarile in cadrul festivalului Cannes Lions, in holul Hotelului Majestic, in fata miilor de creativi din toate colturile lumii.

Mai mult despre Cannes Lions 2010


PUBLICITATE: