Rezultatele cautarii dupa : "SPORT"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Libertatea si ProSport: 45% în Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Lucian Romascanu îl înlocuieste pe Razvan Corneteanu
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier în perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are în subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
Havas da click în România pe Online
Vineri, 27 Octombrie 2006
Odata cu consolidarea sub umbrela Havas Media a tuturor diviziilor de media ale grupului Havas, Dinu Teretean, Managing Director, MPG România - bratul de media al grupului Havas, spune ca pe piata româneasca eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra în primul rând asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts
Sister & Co pariaza pe Astra Sport Bets
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Edipresse AS România lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Alfonso Rodés Vilá este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilá  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care îl înlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilá, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR