Rezultatele cautarii dupa : "Romanii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Joi, 01 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Sorin Predescu (foto), Creative Director, Grey Worldwide Romania
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
Marti, 16 Mai 2006
Mihail Coliban (Lowe & Partners Romania) si Adrian Botan (McCann Erickson Romania) sunt membri in juriul festivalului de publicitate Golden Drum 2006 ce va avea loc intre 1 si 6 octombrie 2006
Vineri, 07 Aprilie 2006
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in festivalurile de publicitate regionale
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani" afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
Joi, 13 Octombrie 2005
"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
Sambata, 08 Octombrie 2005
Pe langa McCann Erickson Romania care ocupa locul 4 In clasamentul agentiilor, singura agentie romaneasca premiata in festival este GMP
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Sambata, 09 Iulie 2005
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: