''Aproape ca nu ne-a venit sa credem'' Felix Tataru - Presedinte GMP, de la Cannes, despre primul Leu
Joi, 21 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Am fost foarte surprinsi. Aproape ca nu ne-a venit sa credem”, a afirmat pentru AdPlayers Felix Tataru (foto) - Presedinte GMP Group, legat de Bronze Lion-ul obtinut de agentia de publicitate la festivalul de la Cannes, la sectiunea Press Lions.

Prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes

Oficialul GMP confirma astfel faptul ca ca agentia pe care o conduce a devenit practic prima agentie de publicitate premiata vreodata la cel mai important festival de publicitate international.

“Asa cum va mai spuneam intr-o declaratie anterioara, pentru noi a fost mare lucru sa fim si finalisti avand in vedere competitia din festival, si nu neaparat ca am luat Leul (Bronze Lion n.r.). Suntem foarte bucurosi ca Romania a spart, sa zicem ghinionul, de la Cannes”, adauga Tataru.

Presedintele GMP dar si al filialei romanesti IAA, spera ca Romania sa faca o figura buna si la Film Lions. “Am incredere in MTV-ul McCann, nu stiu pe dinafara si celelalte inscrieri de la noi, dar din ce stiu pana acum se pare ca este o lucrare dintre cele mai bune pe care le are Romania inscrise. O sa vedem.”

“La anul vom veni si vom inscrie mai multe lucrari”

“Cu ce ganduri ne intoarcem in tara?”, adauga seful agentiei. “Nu numai noi cei de la GMP, dar si cei pe care i-am vazut din celelalte agentii, avem acum mai mult curaj. Toti ne-am spus ca la anul vom veni si vom inscrie mai multe lucrari, pentru ca avem ce inscrie si sa nu mai fim atat de timizi si de provinciali ca atitudine”.

Managerul GMP este de parere ca nominalizarile si Leii castigati pana acum vor schimba filosofia agentiilor care veneau pana in acest an cu 2-3 lucrari. “N-ai cum sa castigi daca inscrii doar 2-3 lucrari. Ramane totusi si o doza de loterie, pentru ca vorbim de un juriu care alege din sute de lucrari finaliste doar cateva zeci. De aceea avem nevoie de mai multe lucrari bune, nu doar o lucrare buna inscrisa”.

“Eu cel putin sunt convins ca, la anul, romanii vor avea de 2 ori mai multi oameni la festival si cel putin de doua ori mai multe lucrari inscrise”, este de parere seful GMP.

9 oameni Mandri de un Leu

Intrebat cine este „vinovat” de succesul Mandrei, Tataru spune ca, fara sa ia in calcul echipa de la Client, agentia lucreaza la campania Carpalat de doi ani si este, cel putin ultima campanie, o munca a unei echipe de peste 9 oameni.

Presedintele GMP spune ca “In urma cu 2 ani agentia inscria o lucrare cu Paharul si la Golden Drum, dupa care a urmat executia Biletul de anul trecut premiata acum. Avem si acum o executie noua”.

Despre echipa, seful agentiei spune ca, “la creatie, au fost Mihai, Emilian, Oliver, Tedy, Bogdan, la Client Service a fost Mirela, Teo la Strategie, Ana Maria si Ramona. Chiar si eu am fost implicat uneori pentru ca a trebuit sa ducem munca de lamurire cu media”, afirma oficialul. „A fost o provocare si pentru media ca sa accepte faptul ca, prin toata revista trebuie facut un „emboss”, si tot ce tot ce presupune acest lucru, nu usor de realizat, inclusiv negocieri, etc.”

“Un  astfel de proiect, chiar daca stim bine ca festivalurile dezvolta individualismul, cel putin in cazul nostru cu 8-9 oameni nu poate fi vorba despre asta”, motiveaza Tataru faptul ca autorul premiului este, de fapt, o echipa completa.

“Asta se intampla si in cazul altor mari premii ale agentiilor. Asa cum este publicitatea astazi, nu mai poti lua premii la Cannes cu un singur om, iar uneori vorbim de energia si creativitatea a zeci de oameni, puse la un loc, ca sa ajungi la nivelul asta".

"Noi romanii, cred ca asta ar trebui sa mai invatam", crede ;eful echipei GMP." Sa lucram in echipa. pentru ca, individual, suntem destepti. Daca mai facem si echipa 1+1 fac 3 si atunci luam chiar si la Cannes premii”, mai subbliniaza el.

Mandra premiataIn afara de Bronze Lion la sectiunea Press Lions din cadrul festivalului de la Cannes, agentia de publicitate a mai obtinut, pentru Mandra de la Carpalat, printre altele, un Silver la Golden Drum, Gold la Golden Hammer, un Angel la AdPrint, Bronz la Eurobest.

Pana la sfarsitul saptamanii, cand se va incheia festivalul, nu neramane sa urmarim cu interes inscrierile romanesti la Film Lions.

 

AdFile:

Type Of Ad: Magazine

Title: Note

Advertiser/Client: S.C. Carpalat

Product/Service: Mandra Milk

Entrant Company, City: GMP ADVERTISING, Bucharest

Country: ROMANIA

Advertising Agency, City: GMP ADVERTISING, Bucharest

Country: ROMANIA

Client Service Director: Mirela Angelescu

Creative Directors: Oliver Kapusta, Emilian Arsenoaiei

Copywriter: Mihai Botarel /Emilian Arsenoaiei

Art Director: Bogdan Voda

Photographer: Bogdan Voda

Account Supervisor: Ana-Maria Ivanescu


PUBLICITATE: