Rezultatele cautarii dupa : "Mercury360"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Monica Tanasoiu este noul Client Service Director Mercury 360
Joi, 30 Aprilie 2009
 Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Campania Peroni Blue Ribbon, si in Romania
Joi, 12 Februarie 2009
 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Alfred Borcan (Romtelecom): Nu consideram ca acest termen a pus vreo problema agentiilor invitate
Luni, 10 Noiembrie 2008
Fara sa deconspire numele agentiilor, Alfred Borcan, Director Coordonator Comunicare Marketing, Segment Rezidential, Romtelecom confirma pentru AdPlayers un numar de 11 agentii in...
Licitatie de creatie fulger Romtelecom, de azi pe maine la ora 10:00
Luni, 10 Noiembrie 2008
Potrivit unor surse din piata, pe langa cele doua agentii de publicitate titulare de cont, Grey Bucuresti (Romtelecom si Clicknet) si Headvertising (Dolce), la sedinta de...
Fost Tempo,  Miguel Goncalves este noul Creative Director la Mercury360
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Mercury360 s-a afiliat la CPM International (Omnicom)
Marti, 26 Februarie 2008

Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development

AdPrint a uitat cum se numesc agentiile din Romania
Sambata, 09 Februarie 2008
Orbit de publicitatea din capitalele europene, AdPrint pare ca si-a uitat originile si nu mai stie cum se cheama „grebla” de la Bucuresti, stalcind doua dintre agentiile autohtone: Odyssey si  GAV Scholz&Friends
Miscari de proportii in top managementul Mercury360
Joi, 07 Februarie 2008

Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia  atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania

Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Peste 1000 de oameni la Ursus Land
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate  responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Mercury360 a cucerit Coca-Cola Land
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Timisoreana a dat toate cele 20 de autoturisme Logan MCV
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Mercury360 are 3 oameni noi
Joi, 28 Iunie 2007
Claudia Cochina (34) – este noul Manager al departamentului de Consultanta pe proiecte institutionale la Mercury360, Cristina Badea (25) -proaspat Account Executive si Diana Guta (23) – copywriter sunt noile achizitii ale agentiei
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Grapefruit identifica vizual Mercury360
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara  la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
Mercury Promotions se repozitioneaza si devine Mercury360
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
« 1 2